Sunday 24 January 2016

Banner Segmen Awak Orang Mana


Hai!

Awal Januari baru ni aku ada joined SEGMEN AWAK ORANG MANA yang dianjurkan blogger Rrai. Hari ni aku dah dapat dah banner yang dijanjikan oleh penganjur. Lawa tau. Jangan jealous.


Tadaaa!! 
Bingkai hitam dan background oren tu aku yang edit sebab aku order banner warna ala-ala putih. Kod warna, F4FCE8 (praise colour).

Disebabkan aku tulis dalam entri segmen tu yang aku asal Jengka dan menetap di Jerantut. Makanya aku dah buat penganjur confuse untuk buat banner ni. Hehe. Sorry Rrai. So, tak kisahlah aku orang mana. Yang penting aku orang Pahang. Settle. Jengka ke Jerantut ke, dua-dua tempat aku membesar dan jadi manusia macam sekarang. Alhamdulillah. Aku dah letak banner di bawah pageview belah kanan blog ni. Tengoklah. =D


Ribuan terima kasih untuk BLOGGER RRAI sebab anjurkan segmen ni dan buat banner yang comel. Saranghaeyo! =D

6 comments:

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI