Friday 16 September 2016

MZ Cafe & Catering, Bangi

Assalamualaikum

Hi everybody!!!

Aku nak perkenalkan satu restoran yang servisnya memuaskan hati aku. Aku tau fasal kedai makan ni pon masa tahun 1 ke tahun 2 degree dulu. Orang-orang area Bangi dengan Putrajaya memang familiar lah dengan tempat ni. Mula-mula dulu aku suka sebab sistem order dekat situ macam kafe kolej aku. Tak ada catat-catat dekat kertas. Zaman IT dah sekarang.

Lepas 3 ke 4 kali pergi, memang aku puas hatilah servis dia. Tak kena tunggu lama dan kena dengan selera aku. Aku rasa aku dah masuk kategori cerewet kot bab makanan kalau pergi kedai makan. Sebab kita bayar, kan. Bila tak sampai tahap yang aku expect tu, memang stress la. Tapi tak ada la sampai nak lingkupkan meja. =P . Sebab tu aku suka makan dengan orang yang tak cerewet bab makanan. Telan je semua. So, dia lah yang habiskan apa yang tak kena dengan tekak aku. Hehe. Sorry

Restoran ni makin lama makin besar aku tengok. Tiap kali aku datang, ada je yang diperbaharui. Sekarang dah ada macam-macam pilihan makan. Cakap je nak western, ikan bakar, sate, masakan Thai, masakan Indonesia, sampaikan makanan pelik-pelik aku tak pernah cuba pon ada. Masa sampai tu memang nampak banyak gerai-gerai kecil keliling restoran tu. Tak perlu pergi satu-satu gerai untuk order. Kalau order ikan bakar, macam biasalah kena pilih ikan mana yang berkenan di hati. Harga ikan per berapa kilo tah ditampal dekat situ. Confirm mampu milik. Boleh pilih nak masak masam manis ke ke apa ke. Aku baru try siakap masam manis hari tu. 

Dekat sini pon ada surau yang ala-ala camp site. Selesa, luas dan tertutup. Telekung, paip air, selipar semua adalah. Selain dari servis catering, dekat sini jugak boleh tempah dewan untuk majlis kahwin. 


PAKEJ KATERING

Klik untuk gambar lebih jelas

Klik untuk gambar lebih jelas

Klik untuk gambar lebih jelas

Klik untuk gambar lebih jelas


PAKEJ DEWAN

Klik untuk gambar lebih jelas

Klik untuk gambar lebih jelas

Klik untuk gambar lebih jelas

Klik untuk gambar lebih jelas

Catering untuk macam-macam majlis disediakan

Sewaan kanopi yang boleh manampung lebih kurang1500 tetamu 


Alamat :

MZ Café & Catering
Lot 5057, Jalan Utama,
Kg Dato Abu Bakar Baginda
43650 Bandar Baru Bangi
Selangor


No. telefon :
016-4422061
0111-6200061
03-89256004


E-mail :
mzsolution4004@gmail.com
admin@mzcatering.com


Website :
www.mzcatering.com


FB : MZ Café & Catering
IG : MZcafencatering

3 comments:

  1. Info buat mereka yang nak buat majlis besar :)

    ReplyDelete
  2. Betul betul.. Mknn sedap, servis bagus.. Hehe

    ReplyDelete
  3. Betul betul.. Mknn sedap, servis bagus.. Hehe

    ReplyDelete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI