Thursday 30 August 2018

Announcement : My First Novel in Wattpad

                                                                              Hai


                                                BUKAN SEMPURNA


Hari Isnin baru ni saya baru melahirkan hasil karya yang bertajuk "BUKAN SEMPURNA" di Wattpad. Sesiapa yang ada account Wattpad boleh rajin-rajin singgah baca cerita saya. Memandangkan ini cerita pertama yang saya published di Wattpad, jasa kalian amatlah diharapkan untuk comment apa-apa yang patut sebagai panduan dan untuk penambahbaikan. 

Walaupun saya sudah lama meninggalkan alam persekolahan, tetapi saya menulis cerita mengenai remaja-remaja di zaman persekolahan mereka. Tentang kekeluargaan, persahabatan dan cinta. Berkisarkan "aku" seorang gadis bernama Ayla, yang kini bahagia bersama keluarga tetapi suka memendam perasaan. Sangat secretive dan kalang-kala mudah menghukum. Dia sangat takut dengan kata-kata orang lalu sukar menonjolkan siapa dirinya yang sebenar. Tindakannya dipengaruhi emosi yang bersangka-sangka. 

Sebentar tadi saya baru sahaja published Bab 7 dan harap you guys enjoy. 


9 comments:

  1. tahniah, nanti akan dijengah kat wattpad tu

    ReplyDelete
  2. Whoaaa, tahniahhh2, kena bukak akaun watpad nii nampak gaya..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe. tq. digalakkan. Mcm2 story ada dekat situ

      Delete
  3. tahniah :)

    ejulz follow sini.. harap sudi follow blog http://ejulz.blogspot.com jugak ;)

    ReplyDelete
  4. Hebatnya seorang penulis yang pasti berjaya

    ReplyDelete
  5. terharu ada link blog Etuza..terima kasih banyak2..

    ReplyDelete
  6. Inshaallah kita usaha dan usaha buat entri segar ya..akan datang lagi

    ReplyDelete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI