Monday 27 April 2015

The Innershine.

Assalamualaikum..

hari ni buat pertama kalinya aku cuma Innershine Pati Prun dengan niat moga-moga kulitku cantik berseri. =) memandangkan aku bukanlah jenis gadis yang pandai bab-bab produk kesihatan ni, jadi aku tak tahu nak buat perbandingan dengan produk yang lain. kita lihat saja hasilnya nanti. tapi untuk hasil yang berkesan, kenalah guna dalam jangka masa yang panjang sikit. tapi itu bergantung pada bajet yang aku ada. aku student lagikan.

kalau dilihat pada rasa, memang masam sedikit tapi ok saja. tak adalah masam sangat. kalau tak tahan masam, tutup hidung sambil minum. telan. senang. haha. memandangkan harganya yang agak mahal untuk seorang pelajar, aku kena manfaatkan setiap titisan pati prun tu. hehe. jangan membazir tau. goncang dan minum terus. kalau penutup dia dah terbuka sebelum kita buka, jangan minum ok. bahaya nanti.

aku ada baca kenyataan testimoni yang mengatakan kalau minum Innershine ni, nanti detoxification process lancar. haiiii....jangan terlebih lawas esok pagi sudah. dah la ada interview.

doakan interview aku tau esok.

nak jadi testimoni jgk...... =P

No comments:

Post a Comment

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI