Tuesday 21 April 2015

the benefits of eating chicken feets

Assalamualaikum..
petang ni dengan ditemani hujan lebat di luar dinding bilik (tetiba guruh berdentum, terkejut !!!) aku nak bercerita tentang manfaat makan kaki ayam. aku tak makan pun kaki ayam ni tapi aku selalu tengok artis Korea makan kaki ayam. *geli jugak nak makan. tadi masa tengok cerita " We Got Married", ada la seorang artis Korea tu kata kaki ayam ni baik untuk kulit sebab banyak kolagen. *Betul ke tidak??
aku pun Google la......as always..... ada jugak la maklumat yang mengatakan kaki ayam ni baik untuk tulang yang rapuh dan betullah ada kolagen. tapi aku tak jumpa lagi fakta saintifiknya. nanti aku kaji. hahaha.....kalau betul, kena makan banyak-banyak ni.. =D

inilah dia Dalkbal. makanan Korea berasaskan kaki ayam. nampak sedap? silalah makan =P

No comments:

Post a Comment

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI