Wednesday 8 June 2016

BLOG REVIEW : BLOG AZLAN RUMADI


Hai!!

Akhirnya ada juga peluang dan masa untuk review blog En. Azlan Rumadi yang telah terpilih sebagai pemenang SEGMEN yang aku anjurkan hari tu. Maaf ye lambat. Kucing pon boleh bertanduk tunggu aku review. Hehehe. 



First impression aku masa buka link blog ni, "banyaknya info!! Nak baca yang mana satu ni?". Aku tertarik bahagian BUKU LAGU, RESEPI,  HIBURAN,  TRAVELS,  FESYEN  dan   KESIHATAN. Blog En. Azlan juga ada post pasal makanan dan pelbagai tempat menarik di Sarawak. Cuma aku terkejut baca post trypophobia sebab aku trypophobia. =( . Terbayang-bayang lagi gambar dalam post tu. Huhu. Tapi, seriously banyak sangat info dalam blog En. Azlan dan memang best. Aku stalk sehari semalam pon belum tentu habis. Part lagu yang aku paling minat. Lagu Melayu ada, lagu Inggeris pon ada. Karok la sekejap, apa lagi. Hehehe. Layan Kalah Dalam Menang. Haha. =P . Aku tertarik dengan I LOVE PUSA sebab aku tak tahu Pusa tu apa. Rupanya nama satu kampung di Sarawak, Kampung Pusa. Bila pergi Kampung Pusa, jangan lupa try kuih lemak takir. Nampak unik. Kalau nak melawat Sarawak, blog En. Azlan boleh dijadikan sumber rujukan. =D . 



Tahniah En. Azlan. 

Teruskan ber-blog. Peace

6 comments:

  1. uniknya nama kuih lemak takir tu. camne la rupanya tu ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sya pon tgok gambar je. xpernah mkn or tgok real lg

      Delete
    2. Kuih tu rasanya lemak...seakan - akan sama dengan " Lompat Tikam" tapi dia menggunakan gula apong(Nira pokok Nipah ) Sarawak.

      Delete
    3. ooo...lompat tikam kenal, gula apong x kenal.. hehe.. kena pergi sarawak baru dapat rasa yang umpppp punya...

      Delete
  2. Assalamualaikum..

    terima kasih banyak ye..ni ada post untuk awak.

    http://azlanrumadi.blogspot.my/2016/06/review-1-blog-saya-dari-putra-diverse.html

    Selamat maju jaya

    AZLAN RUMADI
    www.azlanrumadi.blogspot.my

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam.. tq sudi post. actually sya dah try inform En Azlan dkt komen blog tapi i don't understand how it work. komen tu tak lpas pulak.. hehe..

      Delete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI