Tuesday 16 September 2014

SELAMAT MENYAMBUT HARI MALAYSIA

selamat menyambut Hari Malaysia !!
ucap, ucap juga..hayati atau tidak?
secara ringkasnya, perayaan ini adalah simbol penyatuan dan perpaduan.
selain hari raya sambutan kemerdekaan dan Hari Malaysia merupakan detik-detik yang amat saya nantikan..
walaupun saya tidak berarak berkawad di dataran, saya menghargai penat lelah rakyat Malaysia yang bersusah payah menjayakan hari tersebut..
paling saya nantikan adalah detik menyanyikan lagu-lagu patriotik sambil mengibarkan Jalur Gemilang..
saya harap, perayaan yang ke-60 nanti, saya berkesempatan meraikannya di dataran bersama orang ramai. Amin..

 ilmu untuk dihayati :
http://www.arkib.gov.my/web/guest/penubuhan-malaysia-16-september-1963



No comments:

Post a Comment

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI