Saturday 31 October 2015

The Love At First Sight



Wahhh!! Happy sangat-sangat. Ni pertama kali aku jumpa. Toing-toing-toing. Lompat joget-joget. Wiii~ ~ ~ Cool Najwa, relax. Relax. Tarik nafas, hembus. Tarik nafas, hembus.
Kenapa aku over sangat ni? Ayoyo. Tadi ada sorang blogger komen dekat blog aku yang entri drama korea tu. Aku pon macam biasa pergilah melawat blog dia. Fulamakkkk. Dia peminat K-pop weh. Ni blogger pertama yang aku jumpa fanatik K-pop. Dah la dia minat CN Blue. Walllawehhh. Kita sama lah. Haha. Tengok dari blog dia, kira famous juga dia ni. Kagum gue. Ada sebab la kenapa aku kagum. Bermula detik itu, aku jatuh cinta dengan blog Sally Samsaiman . :) :) :) Siap buat moment dekat Wechat lagi. Punyalah excited. Macam budak-budak dapat Coki-Coki. Heh.

2 comments:

  1. oohh haiii! Mana ada femes...macam ni je...Sally mmg follow CNBLUE dr masa first dorang debut sampai la skrg..hihi..sampai jatuh hatiii niii..hihihi

    btw, pasal segmen tu...just copy je gambar dalam blog tu then paste dekat dalam entry :)

    ReplyDelete
  2. hehe...femess la.. minat jgk cn blue especially yonghwa...dlu mse form 2 minat min hyuk...

    ok, tq :) sye kne blajar slow2 blogging2 ni....

    ReplyDelete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI