Sunday 11 October 2015

The Rembat Movie

Assalamualaikum ...

Nak tanya ni, siapa dah tengok Polis Evo? Kalau dah tengok, angkat tangan. Wiiwiiiittt... Ramainya yang dah tengok. Tapi entri ni bukan nak cerita tentang Polis Evo sebab rasanya dah ramai yang post pasal cerita tu. Tadi aku pergi tengok cerita Rembat. Shaheizy Sam juga yang berlakon. Zizan pun ada. Cerita dia lawak dan ada double meaning. Jangan gelak je bila tengok, gerakkan akal dan fikir juga tau apa yang dia nak sampaikan. Walaupun aku tak minat bola sepak, tapi aku faham juga apa mesej cerita tu. 
Tadi aku pergi tengok dekat Times Square. Tunggu punya tunggu dekat 1st floor, rupa-rupanya kena naik ke 3rd floor kalau nak masuk Hall 6. Dari hall berapa ke hall berapa entah yang ada dekat 3rd floor. Nasib baik tanya pekerja dekat situ awal-awal. Kalau tak, cerita dah start baru kami masuk hall. 
Gambar tiket pun nak ambik. Padahal bersepah manusia dekat sekeliling tu. Buat muka kering je selfie dekat situ. 

Bergambar je lebih. Bukan main pun benda-benda tu. Seram je tengok.

Kepada sesiapa yang nak tengok cerita Rembat, bolehlah kalau nak tengok sebab aku bagi 3 bintang. Hehe. Ni pendapat saja. Mesej yang bagus tapi tak uhmmmm sangat lagi. Fighting!!

Aku nak buat sinopsis berjela pun tak sempat ni sebab proposal aku ada masalah. Sorry ye. 

No comments:

Post a Comment

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI