Monday 13 June 2016

BLOG REVIEW : BLOG CERITAEJOY


Hai!!

Blog CERITAEJOY merupakan satu lagi blog yang dipilih sebagai pemenang dalam segmen Give Me Your URL Blog 1 dulu. Blog yang ditulis oleh En. Haffizul Iskandar ni memang aku dah biasa terjah kalau ada post menarik. Jadi aku dah familiar dengan blog ni. Aku selalu terjah blog yang bertemakan putih kuning/gold ni sebab tajuk entri nya yang buat aku rasa nak baca. Catchy dan menarik. Tak percaya? Boleh terjah ramai-ramai ke http://www.ceritaejoy.com/. 


Blog Ceritaejoy banyak post tentang cara buat duit contohnya melalui 8share, Nuffnang atau Google Adsense. Bagi yang baru berjinak-jinak dengan blog dan teringin untuk jana income, bolehlah jelajah blog Ceritaejoy. Ada macam-macam tip dan tutorial yang berguna untuk blogger sekalian. Pasal SEO, fesyen, kesihatan pun ada tau. Senang kata, semua adalah.

En. Haffizul turut selitkan juga terjemahan ayat-ayat Al-Quran dari beberapa surah seperti Ar-Rahman dan Al-Kafirun. Sambil-sambil jana income, kita jana pahala juga untuk akhirat. Tak gitu. Hehe. InsyaAllah.

Apa lagi, jom terjah.

Blog link : http://www.ceritaejoy.com/
FB page : ceritaejoy.com

Selamat ber-blogwalking. Peace.

3 comments:

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI