Thursday 26 November 2015

The News : Umi, Poster and Lab



Ada beberapa berita yang aku nak catatkan dalam entri ni.

1) Semalam umi meninggal. Aku pernah cerita tentang umi dekat entri UMI. Ni kali pertama aku ada rasa sedih bila orang yang aku kenal meninggal. Moga umi ditempatkan dalam kalangan orang beriman. Al-Fatihah.

2) Pagi tadi aku dah siap bentang poster saintifik. Aku ingat nak buat entri tip-tip buat poster saintifik ke apa ke, tapi tunggu free dulu. Biasalah hujung sem ni, segala assignment tiba-tiba menjelma. Hari tu awal-awal sem tak nak bagi kerja. Haish, membebel pulak. Alhamdulillah ok la presentation aku. Tak kena teruk macam beberapa orang classmates aku. Kalau dapat examiner cerewet, memang meraung aku.

3) Esok dah boleh start lab!! Orang lain dah buat lama dah lab. Aku and the geng baru dapat permission buat lab. Tu yang over excited tu. Harap-harap semuanya ok esok. Amin.



No comments:

Post a Comment

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI