Thursday 21 April 2016

Road To Dinner (Genetics)


Hai!!

Sejak tukar template baru yang ditempah dekat blogger RRAI, ni entri pertama aku. Test, test. Hehe. Dah beberapa hari aku mendiamkan blog ni sebab tak ada mood nak taip apa-apa dekat blog. Idea mencucah-curah ke ladang gandum tapi jari malas nak bergerak. 

Sabtu ni, 23 April 2016, Kelab Genetik akan buat dinner of the year yang dipanggil "Malam Gala Genetik". Selama tiga tahun aku study dekat sini, tahun ni adalah kali pertama Kelab Genetik buat dinner yang grand kebabom. Siap bertema-tema lagi. Sebelum ni buat dekat air terjun, lepak-lepak makan BBQ je. Haha. 



Disebabkan temanya formal dan ada lecturer yang datang, aku ingat masing-masing nak pakai kemeja, baju kurung gitu je la. Behave lah katakan. Rupanya, budak lelaki pon sibuk nak cari mask warna tu lah, warna ni lah. Bersemangatnya!! Kalau dah lelaki bersungguh macam tu, jangan tanyalah budak perempuan punya kesungguhan tu macam mana. Hahahaha. Aku? Aku start rasa tak nak pergi. Kakaka. Tiba-tiba rendah diri pulak. Tak apa lah, tahun ni je kita kasi over sikit. Nanti  aku transform jadi Mira Filzah jangan terkejut pulak. =P 

AJK dinner ada upload gambar resort tu punya hall dekat group Whatsapp dan malang bagi aku bila warna langsir dan lantai hall tu sama dengan baju aku. Huwaaaa!!! Memang tenggelamlah. Nak pergi beli baju baru memang tak lah. Gigih sangat. Pakai baju raya tahun lepas sudah. Hehe.

Harap-harap program ni berjalan lancar dan makanan cukup. Bayar RM30 tau. Haha. 

Daaa~~~



2 comments:

  1. Tapi kalau baju sama color dengan background dewan memang tak naik lah gambar awak nanti. Takpe2, boleh ambil gambar di tempat lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan, tau xpe. huwaaa....ambik gambar kt luar dewan je la. haha

      Delete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI