Monday, 11 April 2016

Smudge Painting From Blogger Erna


Hai!!

Baru-baru ni aku menang satu segmen yang dianjurkan oleh BLOGGER ERNA di SEGMEN INI. Hadiahnya ialah smudge painting. Tak sabar sebenarnya nak tengok hasil seni Blogger Erna ni dan TADAAA!!!



Aku suka dan berpuas hati dengan hasilnya. Di alam nyata aku tak flawless macam dalam gambar ni ye. Haha. Cik Tikus tu pon nampak cute je dalam gambar walaupun kenyataannya tak secomel itu. Kikiki.

Thanks to BLOGGER ERNA. Aku bagi 5/5 lah dekat gambar ni. Saranghaeyo. =D

2 comments:

  1. Cantiknyaa.. tak sabar pulak nak tunggu gambar saya.. hehe

    ReplyDelete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI