Sunday 31 January 2016

Sate Kajang Haji Samuri Delivery



Hai! 

Untuk survive dekat kolej cuti sem ni, macam-macam jenis delivery food dah yang aku order. Biasalah, kafe kolej aku tak bukak. Kafe kolej sebelah bukak weekdays je. So, weekend kena pandai-pandailah nak hidup. Aku dah try dua kali order sate kajang ni. 

Sate Kajang Delivery
Gambar diambil dari BLOG NI

Minimum order 50 cucuk ye. Kalau rasa banyak sangat nak makan sorang-sorang (actually memang banyak pon), ajaklah member-member order sekali. Boleh beritahu nak asingkan kepada berapa plastik. Setiap plastik nak sate jenis apa, kuah nak asing, nak nasi impit ke apa-apa je lah.

 
Ni harga sate yang aku order.

Hubungi 019-9556318 untuk tempahan sekitar Bangi, Kajang dan Putrajaya. 
Waktu tempahan : 10.30 pagi - 5.30 petang
Waktu penghantaran : 12.00 tengah hari - 10.30 malam (Jumaat : 4.30 petang - 10.30 malam)
Info terkini, rujuk SATE KAJANG

*Entri ni tidak dibayar. Hanya untuk berkongsi maklumat semata-mata.

Peace. daa~~



5 comments:

  1. Sekrang nie macam delivery ada ye x.. cuma kena sediakan cash je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe. duit je kena ada. nak delivery apa2 pon boleh

      Delete
  2. Area lain x de lagi ke nk delivery..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setakat ni area tu je rasanya (setahu saya, kalau x silap)

      Delete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI