Friday 29 January 2016

SEGMEN BLOGWALKING & BLOGLIST BY AINA AKMAL



Hai! 

Thanks dekat blogger yang sudi tag aku untuk join segmen Aina Akmal. Actually memang nak join tapi bookmark dulu. Hehe. 


Untuk sertai, KLIK SINI
Nak tagMAK GARANG

Memori? Ermmmm. Actually aku ni jenis short term memory. Kalau perkara tu tak awesome sangat, memang aku tak ingat. Hehe.  Tak ingatlah apa yang paling membahagiakan tahun lepas. Bahagia sikit-sikit tu adalah bila dapat dua tempat praktikal. Aku bahagia bila keadaan tu buat aku bahagia. Bukan perkara yang buat aku bahagia. Ok, Aku dah keluarkan statement yang complicated. Lupakan. Hehe. 


12 comments:

  1. Assalamualaikum, terima kasih kerana sudi join segmen aina ye.

    http://nurainahanis.blogspot.my/2016/01/senarai-peserta-segmen-blogwalking.html
    check nama dekat sini ye. kalau ada probs, tell me ye. hehe. thank you.

    Hahahaha, ok. yang penting akkk bahagia. ^^ lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam. nanti akak check. hehe. alhamdulillah bahagia

      Delete
  2. Ya Allah..MG punye la busy giler awal tahun tak sempat nak bukak blog..seminggu ni..sorry dik..:*

    ReplyDelete
  3. Happy blogwalking.. Cikla singgah dr segmen yg sama...

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2016/01/segmen-blogwalking-bloglist-by-aina.html

    Done follow..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum. Singgah sini dari segmen yang sama :)

    http://fiqadira.blogspot.my/2016/02/segmen-blogwalking-bloglist-by-aina.html

    ReplyDelete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI