Wednesday 6 January 2016

FINISH! DONE! SETTLE!


Yes. Pagi tadi pukul 10.30 a.m berakhirnya semester 5 ni. Alhamdulillah. Exam berakhir dengan kepuasan hati hasil study bagai nak rak, doa insan-insan tersayang, berkat dan pertolongan Allah S.W.T. Banyak jugak soalan yang aku dah buat latihan yang keluar. Harap carry mark semester ni dapat support lah result aku.

Makanya, di hari yang bahagia ini saat usia berganjak ke angka 22, hidup aku masih sama. Tak ada yang berubah. Bosan kan? Bukan aku tak nak berubah tapi aku pon tak tahu nak ubah apa. Graf hidup aku mendatar je. Jarang sangatlah nak ada turun naik. Kalau boleh nak menaiklah. Tak mau lah menurun. Heeee.

Dah dah. Jangan nak mengeluh. Dengan berbesar hatinya, aku nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih untuk yang sudi wish birthday especially family, classmates, bloggers, and juniors. Saranghaeyo!!

Esok aku dah nak balik rumah dan dekat rumah susah nak dapat line internet. Untuk mengelakkan ada yang rindu entri blog aku, aku dah sediakan "scheduled" awal-awal lagi. Hari-hari akan ada entri. Jangan bosan pulak baca. Hehe.

Jemput-jemputlah join segmen pertama aku dekat SINI

Daa~~~

6 comments:

  1. Good luck untuk result ye najwa :) Mudah mudahan dapat pointer best. InsyaAllah :)

    ReplyDelete
  2. Lega kan bila semua dah habes..tunggu result la plak..good luck :)

    ReplyDelete
  3. Harap result flying color yaa ❤️❤️ biasalah adik masa muda ni rasa cm ni bila tua nanti saat bosan tu lah yg akan di kenang 😀😀

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin. harap2 flying high rainbow bagai gituhh. hehe

      Delete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI