Tuesday 23 February 2016

Aku Pon Layan Anime Dah Sekarang

Hai!!!

Sebelum aku balik rumah baru ni, aku dah copy dah beberapa anime dari member aku. Dia memang peminat anime sejak berkurun lamanya dulu. Aku ni baru je nak layan. Bila penimat Korea layan anime. OMG. Pelik betul rasa. Aku tak faham sangat istilah-istilah pasal anime ni. Kalau salah sorry lah ye. Cerita yang aku sempat tengok antaranya Ao Haru Ride, Listen To Me Girls I Am Your Father, Akame Ga Kill, Another dan Amagi Brilliant Park. Aku suka tengok Listen To Me Girls I Am Your Father sebab macam kekeluargaan sikit. Adalah feeling feeling sedih tu. Tapi tak sesuai kot untuk ditonton terutama kanak-kanak sebab seksi semacam je. Setakat ni aku tak boleh nak hadam lagi kalau tengok cerita yang lawan-lawan, meletop-meletop, lepas tu ada kuasa semua tu sebab tak faham. Kena bom kena tembak, lepas tu hidup lagi. Hehe. Style je. Peminat anime semua, suggest kan cerita yang best-best. Yang pendek-pendek je episodnya. Kalau macam Naruto, Fairy Tail semua tu panjang sangat. Kalau ada link untuk tengok online, bolehlah share. Thanks.


Ao Haru Ride

Listen To Me Girls I Am Your Father 

Akame Ga Kill

Another

Amagi Brilliant Park

No comments:

Post a Comment

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI