Tuesday 9 February 2016

Wedding Dream Dress


Jom lah kita berangan lagi. Hari tu berangan pasal HANTARAN. Hari ni kita berangan pasal baju kahwin pulak. Hihi. Aku suka kalau warna baju putih, peach, atau pastel. Paling aku suka kalau putih mix dengan warna lain. Kira putih tu base color baju tu. Kalau boleh, baju akad nikah aku nak style songket putih moden + tradisional. Macam mana rupanya? Aku pon tak tahu. =P


Warna macam ni aku suka. Baju dia pon tak tebal sangat. Suka, suka.

Warna putih mix dengan warna lain. I like
Kalau putih + gold, lagi aku suka.


Cream + soft pink macam ni pon aku suka. 
Lagi suka yang ni dari gambar yang kedua. Pink dia tu lawa.


Yang ni pulak ala-ala princess gitu. Lawa tapi rasanya bajet pon tinggi jugak untuk baju ni.

mr grey for your wedding:
Warna silver macam ni pon cantik. Style tradisional + moden.

Sorry lah tak banyak sangat gambar dress nak buat cuci mata. Hehe. Sebab aku Google Google tak jumpa jugak dress yang aku minat. Yang orang putih punya fesyen tu banyak lah. Yang versi islamic tu tak jumpa. Aku nak dress yang simple, tak banyak bunga, manik, labuci etc. Tak ketat especially dari pinggang ke bawah sebab nanti nak duduk, nak jalan apa semua tu susah. Tak tebal sangat dan tak jarang. Tak ada hiasan dari pinggang ke atas. Kain tak nak meleret. Tu je. hehe. Future husband, take note

Thanks to pemilik gambar. Aku ambil dekat SINI, Google Image dan online shop mana aku tak pasti. Sorry.

Daa~~


4 comments:

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI