Sunday, 21 February 2016

Result Sem 5 Tak Mengecewakan

Assalamualaikum! 
Hai!

18 Februari 2016 baru ni keputusan peperiksaan semester 1 sesi 2015/2016 keluar. Alhamdulillah. Result di luar dugaan aku. Aku ni memang jenis tak share result dengan orang lain tapi kalau aku share tu maksudnya result aku ok la tu. Hehe. Tapi CGPA tak meningkat banyak sangat. Usaha lagi untuk sem akan datang. Tinggal 2 sem lagi. Fighting

Esok semester baru nak mula dah. Rasa apa? Aku rasa teruja sangat-sangat sebab tak sabar nak belajar benda baru, pergi kelas, jumpa classmates etc. Tapi teruja ni sampai tengah hari esok je rasanya. Bila dekat-dekat nak petang tu, mulalah malas berganda-ganda. Hiks. Semester 6 ni subjek susah makin banyak. Tambah pulak dengan nak siapkan tesis. Nanti ada viva pulak. Bertabahlah. Tak lama dah. Buat yang terbaik je. 

Motivation Quote For This Semester



20 comments:

  1. Replies
    1. Thanks...pelik je rasa bila org pnggil naj

      Delete
  2. Tahniahhh!
    Gud luck untuk semester baru.
    #fighting!

    ReplyDelete
  3. tahniah najwa .. keep it up !! ^_^

    ReplyDelete
  4. tahniaahhhhhhh all the best for future hehehe :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah. Saya dulu result tak pernah nak cun..siap kandas lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. sya ni sedang meng-cun-kan result. harap2 cun lah akhirnya nnti

      Delete
  6. what course??? we should me up before you are graduate

    ReplyDelete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI