Tuesday, 23 February 2016

Sambungan : Kisah Semester Baru



Hai! 

Semalam aku cerita Kisah Semester Baru aku untuk tahun ni. Sambungannya, bila aku baca Whatsapp tu pukul 1.40 petang, lecturer cakap kelas mula pukul 2-4 petang. Pergh. Tinggal 20 minit kot nak solat, bersiap dan pergi kelas. Aku memang ingat nak ponteng je tapi macam tah apa-apa je kalau ponteng kelas tu sebab pukul 4-5 petang tu ada kelas lain pulak. Macam-macam mana pon kena pergi jugak. Aku pon bersiap-siap la dan pergi kelas dengan lajunya. Pukul 2.30 petang aku pon sampai kelas. Apa jadi? Kena marah ke? Dapat masuk kelas tak? Jawapannya, aku masuk kelas tu, lecturer dah keluar. Kelas dah tamat. Perghhhhh. Penat weh bersiap laju-laju. Dah la pergi jalan kaki. Turun berat aku 2 kilo hari ni. Maka, bersembang je la kerjanya nak tunggu kelas satu lagi pukul 4 petang tu. 

Nak dijadikan cerita, aku hampir jatuh tangga 2 kali. Sekali tu aku rasa tak ada orang nampak tapi tangga tu agak tinggi jugak. Alhamdulillah tak ada apa-apa jadi. Kalau tak, tak tahu nak kata lah. Kali kedua tu, aku sempat pegang classmates aku. Alhamdulillah selamat. Seriau nak oii. 

Ok lah, malas dah membebel. Esok pulak kita story story. 

Kata-kata dalam gambar tiada kaitan dengan storyline entri ni. Sekian.

12 comments:

  1. pernah terjadi. lewat 15 minit. kelas dah tamat. dalam otw ke kelas tu macam2 dah pk, "eh kena halau lah lepas ni", tup tup masuk kelas lect pun tarak. haha

    btw, gudluck study okay ! :)

    ReplyDelete
  2. hahaha.. tu baru 30minit lewat. sejam lewat baru syiok.. :D

    Blogwalking sini
    Jom cuba resepi kek pisang yang sedap dan mudah ni

    https://www.biskutsemperit.my/2016/02/resepi-kek-pisang-sedap-mudah-murah.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau sejam lewat, mls dah nk dtg..haha

      Delete
  3. perghh penat berlari sekali tgk kelas dah tamat. kalau sy bengang ah hahaha

    ReplyDelete
  4. hati hati, adik kita saluu jatuh tgga. kaki dia pn salu sakit. so take care!nanti susah kalau sakit :)

    ReplyDelete
  5. Bila dah rushing macam tu lah. Ingat, nothing so urgent that we can't do it safely. Rushing macam mana pun safety kena jaga.

    ReplyDelete
  6. hihi sepanjang study, xpernah begitu hihi tp, selalu juga lambat masuk kelas so, mmg laju lah lari haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. tu la. ni first time jd. sabar jela

      Delete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI