Tuesday 15 March 2016

Adik Dan Tundukkan Playboy Itu


Hai!!

Tadi aku tiba-tiba dapat mesej dari mak. Peliklah pulak sebab mak selalunya pukul 10.30 malam macam tu dah beradu dah. Lepas tu dapat call dari nombor mak. Bila angkat je, dengar suara adik. Pehal minah ni tiba-tiba call. Dah lah guna phone mak. Ceh. Haha. Rupanya suruh aku download drama Tundukkan Playboy Itu dari episod 7 sampai 14. Apa bendalah. Aku dah lah tak tengok drama tu. Tak ambil kisah pon siapa berlakon, plotnya macam mana, best ke tak. Tak tahu apa pon. Dia cakap dia suka tengok sebab ada pelakon lelaki tu (apa tah namanya). Ayoyoyoyo. Layankan je la adik perempuan ku yang satu tu. Korea layan, Melayu layan. Bila study nya? Haha. Akak kau ni tak pernah download drama Melayu. Nanti aku rajin aku download. Haha. 

*Kalau siapa-siapa ada link untuk download drama ni, komen ye. Thanks =D

Adik dan TV berpisah tiada. Buku campak ke mana-mana tah.

6 comments:

  1. Hahaha. Sabor jerlaa. Cakap kat adik, jangan dilayankan sgt drama Melayu tuhh~~ :P

    ReplyDelete
  2. hahaha... layan kan ye. nasib adik. Aina pun lama x layan drama melayu. Pusing pusing jln cte sama je. Hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. yeah. crita kahwin tp x suka, lpas tu suka, tp ego nk luahkan. haha

      Delete
  3. http://www.moviesinfobsyokv2.net/2016/02/tonton-tundukkan-playboy-itu-2016-full.html

    haha ace doload sini...

    ReplyDelete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI