Monday 21 March 2016

Bakal Kaunselor Genetik Termuda




Gambar dekat atas ni classmate aku share dekat group Whatsapp. Aku mengakulah yang aku jealous dengan Tiara ni. Haha. Tapi jealous dari segi positiflah. I want to be like her. Walaupun aku dengan dia macam langit dengan bumi tapi aku nak jugak. =D Aku bersungguh tau Google pasal dia. Aku terjumpa video interview dia. Dulu dia student UM dan ada degree in Genetics and Molecular Biology. Lepas tu ambil master in Genetic Counseling. 

Nak kenal dengan lebih lagi tentang apa yang Tiara lakukan dalam bidang genetik kaunseling ni, boleh tengok video interview di sini :

6 comments:

  1. Fighting3 utk najwa ! Najwa pun boleh berjaya :D

    ReplyDelete
  2. it's not impossible, have faith in yourself :)
    even tak boleh jadi like her, Allah can always give you sth better, inshaallah :)

    ReplyDelete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI