Sunday 20 March 2016

Masa Lower Form Aku Minat Dia

Assalamualaikum. Hai!!!

Aku ingat lagi masa Form 2 aku start minat mamat ni. Classmates aku lah yang ajar. Lepas tu siap pergi CC lagi print gambar dia. Geli pulak rasa. Haha. Tah kenapa lepas bertahun lamanya baru aku ingat semula yang aku pernah minat dia. Kakakaka. Sekarang dia tak handsome sangat dah macam dulu. Kalau dulu, tahap handsome dia kalah Kim Hyun Joong. Over tak?

Penyebab aku hilang minat dekat dia antaranya ialah aku semakin busy nak PMR masa tu, dah makin matang kot (poyo sangat) dan tak ada internet macam sekarang. Dulu, meh nak cerita meh, aku laptop pon tak ada. Jangan kata wifi segala bagai ni. Memang tak adalah. So, minat dekat dia tu pergi begitu sahaja. Gituhh. End with no hard feeling.

Masa tu drama Korea dengan drama Taiwan ni memang jadi kegilaan group classmates aku lah. Hari-hari kalau tak bercerita pasal drama tu semua, tak sah. Mula dengan drama Devil Beside You, lepas tu Why Why Love dan drama dia terakhir aku tengok Bull Fighting atau Hooping Dulcinea.



Gambar ni lah aku print dulu. 
Ada lagi rasanya gambar ni kalau aku selak celah buku dekat rumah tu. Haha.
Ni dia dalam drama Devil Beside You. 

Dia yang belah kanan tu. Dalam Why Why Love. 
Pelakon yang sama je dengan Devil Beside You.

Ni dia dalam Bull Fighting. Semangat aku nak balik hostel lambat sebab nak tengok drama ni. Jealous betul dengan member yang tak duduk hostel masa tu. Haha.

Handsome kan? Handsome kan? Nama dia Mike He. Sekarang dia dah tua dah. Umur dalam 30-an macam tu. Kenapa aku tiba-tiba cerita pasal dia? Sebab aku tengah tengok drama Devil Beside You semula. Hahahaha. =P Maratonnnn!!!

10 comments:

  1. Mike he jun xiang !!! Gileee dulu fanatik dengan dia. Makan nasi lemak, tengok tengok ada muka dia. Terus ambik surat khabar yg mak cik tuh balut nasi lemak simpan siap tepet dalam buku lagi. Siap ada bau nasi lemak bagai. Hahahaha .. Dulu dialah lelaki paling hensem, tapi sekarang tak dah kot .. Kohkohkoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. tu fanatik sgt tu. sya ok lg print dekat CC. kakakaka..tp skrg dia x hensem sgt dah...mybe style dlu lg sesuai kot dgn dia..

      Delete
  2. ehhh sama la..minat mike he. suka jugak cite devil beside you too..mmg wajib tengok ..xsalah ntv7 ke 8tv ntah.... lupa dah.. heee... jemput baca entry baru my blog ye..

    ReplyDelete
  3. What?? MIKE HE??? dia~ dia~ dia~ SAYA PUNYA!! hahaha yeah~ jgn la nak fanwar sgt. ahahah hai maduku~ :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...xsangka rmai minat dia ni jgk...kakakaka

      Delete
  4. Dh 30 dah?? Cepatnya masa berlalu...haha. Tp skang pn still cute aje...terbaik. Akak minat sbb students yg ajar. Nk dalami hati org muda pnya pasal...last2 kiter pn terjebak. hehehe

    Salam perkenalan,
    http://thebeautyofsplendid.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... comel. tu la, cpt betul masa blalu..dkt 10 thun dah

      Delete
  5. Siqah pun tengok drama ni! masa tu memang minat jugak drama Taiwan. layan Korea, Taiwan, jepun masa tu. Best drama ni dan dia comel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha....bestkan? skrg sya pon x tgok dah taiwan..korea je

      Delete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI