Wednesday 16 March 2016

Beauty Stuff Giveaway by Sally Samsaiman


Hai!!


KLIK BANNER UNTUK SERTAI

"Kenapa Sally perlu berikan barangan SimplySiti @ Nature Republic kepada saya?"

Sebab / Alasan / Jawapan :

Set SimplySiti tu yang membuatkan saya tertarik untuk join segmen ni cepat-cepat. Tak ada bookmark-bookmark dulu dah. Hehe. I really love beauty stuff (typical girl sangat ni). Set SimplySiti My First Makeup ni memang sesuai sangat-sangat untuk remaja-dewasa macam saya ni. Ihiks. *Malu-malu rabbit sekejap. Saya pon tak pernah try lagi Nature Republic punya produk tapi excited nak try. Produk ni memang famous dekat Korea setahu saya. Suka, suka, suka. Produk kecantikan Korea selalunya advance dan terlajakkk larisss. Haha. 

BTW, goodluck.




10 comments:

  1. semoga menang produk SimplySiti tu :)

    ReplyDelete
  2. good luck.

    bw dari
    http://kei-join.blogspot.my/2016/03/beauty-stuff-giveaway-by-sally-samsaiman.html

    ReplyDelete
  3. as,salam.Bonda singgah dari GA y sama.gudluck:)

    ReplyDelete
  4. Hai..!
    Maaf lambat singgah...Terima kasih sebab sudi join giveaway Sally..Sally baru berkesempatan nak check entri korang..semoga murah rezeki yer nak menang...Jangan lupa datang tgk pemenang kat blog Sally..

    ReplyDelete
  5. Singgah daripada segmen giveaway yang sama :)
    Sorry lambat blogwalking
    http://hiphiphorray15.blogspot.my/2016/03/beauty-stuff-giveaway-by-sally-samsaiman.html

    ReplyDelete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI