Friday, 18 December 2015

Hadiah Dari Anugerah Terindah



Hai!! 8 Dis hari tu, blogger MARDIAH DIANA umumkan yang aku ni follower ke-400. Sebagai ganjarannya, aku dapat hadiah dari kak Mardiah. Thanks akak. Akak lah first blogger yang bagi hadiah dekat saya. Hehe. Masa aku ambik hadiah ni dekat pejabat kolej, aku ingatkan surat cinta. Sebab hadiah ni dalam sampul surat. Bukak-bukak je, ala comelnya. Jauh berjalan hadiah ni. Dari Sabah.

Comel tak? Beria aku cari angle nak tangkap gambar ni. Ni je gambar paling lawa. Haha.
Jemputlah memasing singgah blog Kak Mardiah. Lawa blog nya. Bunga-bunga pink gituh. Aku ada? Memang tak ada la bunga-bunga. 

Nama blogger : Mardiah Diana
Link blog : http://mardiahdiana.blogspot.my/
Link FB : https://www.facebook.com/mardiah.diana?fref=ts

Bye

4 comments:

  1. Salam singgah sini dik...Alhamdulillah akhirnya sampai juga gift akak yg tak seberapa tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak sudi singgah..hehhe...comel la hadiah tu..suka3

      Delete
  2. amboii untung laaa. lal mardhiahh huda nak jugak :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...rezeki sya hri tu...alhamdulillah

      Delete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI