Wednesday 16 December 2015

Nak Pilih Yang Mana?


Hai! Hari ni aku kepenatan ya amat. Pagi-pagi buta satu kelas kena marah dengan lecturer. Lepas tu pergi lab tapi eksperimen tak dapat result yang aku nak. Esok pulak ada tutorial dengan lecturer garang yang marah pagi tadi. Alahaiii... Hujung-hujung sem ni la nak berterabur hidup.

Tapi, nasib baik aku dapat satu berita baik kejap tadi. Aku diterima praktikal dekat Malaysian Genome Institute (MGI), Selangor. Sebelum ni aku dah dapat offer dekat Institut Biodiversiti Veterinar Kebangsaan, Pahang. Jadinya sekarang ni, nak pilih yang mana?

Dua-dua ada kelebihan. Kekurangan tu tak banyak la. Sebab dua-dua pon aku tak dapat elaun. Haha. Kalau salah satu ada bagi elaun, memang aku dah pilih dah. *nampak tak mata duitan tu. =P

Tak apalah, take time and think. Pray for me.


4 comments:

  1. hehe susah pilih tempat ya.. pilih lah yang lagi banyak kemudahan atau istikharah.. hehe
    semoga dipermudahkan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. klau yg lg byk kemudahan, yg veterinar tu sbb dia sediakan tmpt tinggal

      Delete
  2. Istikharah sis.. May Allah ease everything

    ReplyDelete

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI