Sunday 13 December 2015

The Bid Bad Wolf 2015 (Shopping Time)

Hai!! Baru sihat ni, terus update blog. Tadi pening terus lepas balik dari The Mines. Sakan sangat shopping. Pagi tadi aku gerak awal pergi sana sebab nak pergi Big Bad Wolf 2015. Semenjak masuk UKM ni, tiap-tiap tahun aku pergi BBW tu. Tapi, ni kali pertama aku rasa BBW tu best. Sebelum ni macam tak kena je dengan selera aku. Tapi tadi memang puas hati la. Nasib baik pergi naik KTM. Jadinya aku beli sikit je la. Tak larat nak mengangkut kalau beli banyak. Rasa macam nak beli je semua buku yang berkenan. Tak nak fikir duit habis ke tak. Haaaa, dasyat tak? 

Esok last ye. Sempat lagi kalau nak pergi. 24 hours. Bangun-bangun Subuh, boleh pergi terus. 

Ni je yang aku mampu beli tadi sebab berat. Haha. Nasib bawak beg galas. Kalau bawak handbag yang comel tu, memang sebuah je la beli nya.
Aku beli buku BM je semua. Buku BI yang dulu-dulu pon tak baca lagi. Jangan nak membazir. =P Selalunya aku tertarik dengan buku resepi, design, travel dan novel. Tu je la. 
Masa aku tengah tunggu KTM nak balik tadi, ada sorang mak cik Cina tanya aku, kenapa harga tiket dia mahal dari sebelum ni? Kan dia warga emas. Aku cakap la memang lately harga tiket dinaikkan. Lepas tu mak cik tu cakap-cakap lagi pasal harga mahal something-something. Aku macam...."mak cik, bukan salah saya". Haha. 


No comments:

Post a Comment

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI