Thursday 31 December 2015

Lagu Gerua Filem Dilwale Tanpa CGI

Hai!! Mesti ramai yang dah tengok kan movie ni? Aku tak pergi tengok lagi sebab belum ada kesempatan. Yang online punya ada tapi tak ada subtitle. Tengok gambar tak faham apa dia cakap pon tak ada feel jugak. Masa tengok video lagu Gerua, aku memang ingat tu cuma tipu. Bukan real. Yela, dengan pakaian nipis tapi nyanyi dekat kawasan iceberg. Mana aku nak percaya tu real. Tapi sebenarnya, itu adalah real. Lakonan di Iceland tu real. Pergh! Tak percaya? Tengok ni.

"Kulit kami menjadi hitam dan biru semasa penggambaran scene ini akibat kesejukan. Dan kami memang terus bertukar kepada biru selepas itu. Habis saja rakaman, kami ditutup dengan lebih daripada tiga selimut, jaket, dan macam-macam lagi. Waktu itu memang terlampau sejuk," kata Kajol.



Shah Rukh Khan berkata, "Kaki kami sebenarnya diikat dalam scene ini. Kaki kami disematkan dengan tali supaya mendapat cengkaman dan mampu untuk melakukan pergerakan di atas bukit. Saya rasa itu sangat mencabar. Walaupun terdapat beberapa isu, segala langkah keselamatan telah diambil."


Memang style. Selayaknya filem ini diminati ramai. 
Sumber : SAYS

No comments:

Post a Comment

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI