Wednesday 23 December 2015

Jom Tengok

Hai!! Dah beberapa hari aku asyik "wordless" je kan. Baru tadi aku ada masa scroll semua entri (dari hari Sabtu - hari ni) blogger yang aku follow . Nasib tak tercabut jari melekat dekat laptop. *Hiperbola sangat. Yang aku perasan, ramai yang post pasal follower hilang. Apakah yang terjadi? Tak apalah, yang pergi biarkan berlalu. Patah tumbuh hilang berganti. Ewah. Haha.

Petang tadi aku menyempatkan diri tengok Running Man episod 278. Ni yang latest tau. Kepada yang tak minat Korea pon, sila tengok. Serius lawak. Hilang semua idea aku nak tulis entri. Kakaka.

Boleh ke SINI untuk tengok secara online. Kalau tak minat part tarian tu, skip je. Tengok game je tau. Tu je nak bagitahu. Daaaaa. *Lambai-lambai.


No comments:

Post a Comment

sangat dialu-alukan komen yang positif dan membina =D

 

ALL RIGHT RESERVED BY NAJWA ZAHID|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI